LostMC

Innowacyjny serwer Hardcor/Survival/Gildie na 1.9.2!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-12-15 19:08:26

d e s z c z o w y
Administrator
Dołączył: 2016-12-14
Liczba postów: 11
Windows 8.1Chrome 55.0.2883.87

Regulamin administracji.*

1. Każdy z administratorów ma obowiązek spędzić minimum dwie godziny dziennie na serwerze.
2. Administrator nie może przebywać w trybie Away From Keyboard (AFK) więcej niż 15 minut. W późniejszym etapie zostanie wprowadzony system, który wyrzuca po tym czasie.
3. Zakazuje się stosowania jakichkolwiek rasistowskich sformułowań na czacie.
4. Administrator serwera powinien cechować się wysoką kulturą osobistą oraz kulturą wypowiedzi (zakaz używania jakichkolwiek wulgaryzmów itp.).
5. Każdy gracz musi być traktowany równo, niezależnie od płci, znajomości, pochodzenia lub orientacji seksualnej. Wszelkie uprzedzenia wpływające na ocenę danego użytkownika (np. religijne) będą surowo karane.
6. Administrator zobowiązany jest do udzielenia pomocy użytkownikowi, który jej potrzebuje. Nawet jeżeli pytanie jest źle sformułowane lub nie znamy na nie odpowiedzi powinniśmy skierować danego gracza do innego admina lub starać się rozwiązać ten problem na własną rękę.
7. Administrator ma obowiązek nakładania kar zgodnie z ogólnie przyjętym systemem kar.
8. Zakazuje się przeszkadzania w eventach prowadzonych przez innych administratorów.
9. Każdy z administratorów ma obowiązek sprawdzania graczy (/spec) nawet jeżeli nie ma żadnych raportów.
10. Raporty muszą być sprawdzane na bieżąco, jeżeli postanowimy skupić się na jednej osobie przez dłuższy czas powinniśmy poinformować o tym na admin czacie.
11. Administracje zobowiązuje się do utrzymania porządku na czacie.
12. Zakazuje się udzielania dostępu do kont osobom trzecim.
13. Wszelkie próby przekazania nadmiernej ilości respektu osobie z bliższego otoczenia (np. stworzenie 50 walizek w nocy dla znajomego, gdy nikogo nie będzie na serwerze) zostaną nagrodzone degradacją do poziomu gracza.
14. Wszelkie próby nadużywania praw administratora serwera lub tzw. trollowanie gracza zostaną surowo ukarane (2x ostrzeżenie, 3x - degradacja).
15. Każda z prób złamania jakiekolwiek z punktów regulaminu zostanie surowo ukarana.
16. Administracja to grupa, której członkowie powinni doskonale znać sposób działania i charakter kamratów. Wszelkie konflikty są niedopuszczalne, jeżeli cokolwiek wydarzy się w szeregach owego zgrupowania obowiązkowym jest poinformowanie o całym zdarzeniu head administrację.
17. Administrator zobowiązany jest do dokładniej znajomości wszelkich cheatów, które są najczęściej używane przez graczy.
18. Każdy z administratorów w przypadku wzięcia urlopu jest zobowiązany do poinformowania o tym w odpowiednim temacie w dziale administracji.
19. Administrator reprezentuje serwer również poza grą, np. na forum. Dlatego też każdy z was zobowiązany jest do zachowania kultury wypowiedzi w tematach. Należy ograniczyć także pisanie bezsensownych postów, które nie wnoszą nic do tematu. Administrator nie jest bezkarny, również może zostać ukarany %.
20. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.

Offline

#2 2016-12-15 19:08:44

d e s z c z o w y
Administrator
Dołączył: 2016-12-14
Liczba postów: 11
Windows 8.1Chrome 55.0.2883.87

Odp: Regulamin administracji.*

Zamykam, podpinam, stosować się, kurnia!

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB 1.5.7

Darmowe Forum
blacksquad - nemeris - sonyericssonpoland - goppercraft - kocieimperium

[ Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 561.98 kB (Maksimum: 621.61 kB) ]